2006-01-30

Trött

Har varit och tränat och efteråt hade jag bokat en massagetid.

Det är bara så skönt, jag mår så bra av det.

Jag har bokat tid varannan vecka nu ett tag framöver, så kan jag kanske bli av med alla muskelknutor som sitter mellan skulderbladen och i nacken.

Ska jag börja mitt nya liv som en bättre människa så ska jag göra det ordentligt...minsann.

Det är grått, disigt och dimmigt ute idag, och just nu är jag precis lika trött och seg som ankan på bilden, så jag tror att jag ska stoppa filten i örat en stund...apselut...

7 kommentarer:

Malin sa...

Ha en skön vila..

Anonym sa...

Filten i örat?

Är det inte bättre med filten över dig och inget i örat?!

Eller har jag missförstått allt...

Mildamakter sa...

malin: tack, det var så gott med en liten power nap

nina: yep... ;o)

Miss Piggy sa...

hej..
Jag var alldeles för kvick häromdagen, när jag skrev att jag skulle/hade skrivit om tanken. Visserligen hade jag gjort det men med andra funderingar runt omkring det också..
Men NU..*ler ursäktande* har jag iaf gjort ett litet inlägg om det!

Nog är jag lite avundsjuk på dig, du som får en fin avslutning på din 'ta hand om-tid'..
Vill med ha lite massage, tyvärr kostar det förmycket, för att jag ska kunna utnyttja det!

dixi sa...

Har du inte vaknat till liv än??*s*

Mildamakter sa...

pia: det är synd att det ska vara så dyrt med massage, för man mår verkligen bra av det.

bambi: mmmm, jag börjar göra det så smått nu, det känns lite konstigt...

andromeda: jodå, men det var ju inga andra vakna här i bloggland, så jag fick ju pallra mig iväg och få någonting gjort IRL istället ;o)

Mildamakter sa...

stina: vad gott det låter :o)