2006-01-06

Elak

Jag ÄR elak, jag veeeeet, men när jag såg Peppe Eng dansa ikväll på tv4 så fullkomligt tjööööt jag av skratt.

Det har jag inte gjort på evigheter, så det var verkligen befriande att få skratta så där riktigt ohejdat...och gudarna ska veta att jag inte är den rätta att skratta år någon som (försöker) dansa...ett Elektroluxkylskåp är smidigare och har mer takt än vad jag har på dansgolvet, men jag kunde bara inte låta bli.

Tack Peppe Eng, jag behövde verkligen det här skrattet :oD

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen vansinnigt roligt. Jag låg också och kved i soffan av skratt, underbart :)

Anonym sa...

Håller med dej! Jag skrattade åxå gott, åt fler än Peppe. Trevligt program. Skall bli kul att följa!

Mildamakter sa...

mocca och rita: skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka att det här var hysteriskt roligt...

Monica med yffen sa...

Även juryn skrattade och hade svårt att samla sig. :)

Klimakteriehäxan sa...

Aj, det där missade jag. Hade behövt flabba lite ohejdat och okultiverat ett tag... är själv inte precis någon älva på dansgolvet, måste leta efter reprisen hur som helst!