2006-01-16

Massage




Idag har jag varit flitig.

Jag hade en bokad tid med min tränare på gymet kl 0900 för att få ett nytt program att jobba med.

Tänk - jag levde i den vanföreställningen att jag hade varit så flitig på gymet under hösten, att jag hade skaffat mig muskler, även om de inte syns...HA - säger jag bara!

Milda makter vad tränaren hittade nya muskelgrupper att plåga, och jag vågar inte ens tänka på hur jag kommer att känna mig i morgon...*ler tappert*, men sån tur var, så hade jag bokat en massagetid efter träningen, så jag, eller rättare sagt, mina muskler, fick sig en rejäl genomkörare, så förhoppningsvis så blir det inte så jobbigt...(bah, vem försöker jag lura, jag vet precis hur det kommer att bli...)

Jag hade som en av mina nyårsmålsättningar, att jag skulle boka massage lite oftare än vad jag hittills gjort, och jag kommer att göra allt för att det ska bli av, jag mår bara såååå bra av massage, det är ren och skär friskvård...

Man blir hög som ett hus av alla endofiner som frigörs, både vid träningen och vid massageen, och det är ju inte helt fel att må så här bra... och det är dessutom kalorifritt ;o)

6 kommentarer:

Anonym sa...

*ler* vad bra bilder du har i din blogg... den dära damen i skyhöga klackar var ju kul och bra.

Mildamakter sa...

nina: tack!
Det är tuber i PSP och det finns en hel uppsjö av dem på nätet...

Mildamakter sa...

bambi: åhhh, så gött *ler drömmande*

Batbut sa...

Själv låter jag lilltrollet gå försiktigt fram och tbx över ryggraden. Hur skönt är inte det! Måste kanske säga att hon inte väger mer än 16 kg så det går ett tag till *s*
Såg Din blogg om etiketter. Just den frågan har varit på tapeten på ett flertal ställen. Och jag tycker Du fick bra svar. Min ambition är att svara ALLA som lämnar en kommentar hos mig. Fast ibland räcker inte tiden till och då blir det ett mer "till alla" svar. Sedan finns de de som aldrig bemöter kommenter. I mitt tycke också helt okej, för då är det konsekvent. Men de som Du nämnde, som konstant svarar vissa och negligerar andra - I do not like them! För där blir det på något sätt frågan om värderingar, vissa bloggisar är "mer värda" än andra. Not good!

Mildamakter sa...

batbut: dina troll är verkligen användbara...*ler brett*.
Håller med om allt du skriver, och det var framför allt det du skrev på slutet jag menade med min originalblogg, att vissa plockas ut som russin ur kakan och vi andra blir kvar som mjölklumpar, som jag inte tycker om...

Mildamakter sa...

neonglitter: behöver du träna nu när du är mitt uppe i flytten? Det om något är väl en genomkörare för hela kroppen...
Jag beundrar din ihärdighet! *ler*