2006-01-24

*




Jag är lite svag för listor, så här kommer en som jag hittade hos http://daniella.blogg.se/


von Sydow eller Sofi Fahrman: Jag är inte helt säker på vem denna Sofi är, men jag antar att det är Aftonbladets nippertippa, och ingen av töserna påverkar mitt liv i något avseende...

Vitt eller svart: Svart, helt klart

Grått eller brunt: Svårt...jag säger nog brunt...tror jag...

Prickigt eller randigt: Randigt

Chloé eller Marc Jacobs: Ingen aning

Knappar eller rosetter: Rosetter???? *ryyyyser*, rosetter på alla över 10 år är P A T E T I S K T

Guld eller silver: Vitt guld :o)

Klänning eller kjol: Kjol

Rachel Bilson eller Mischa Barton: Har inte en susning om vem människorna är ö h t

5 kommentarer:

Anonym sa...

Humhum... vilka frågor... ungefär som att välja mellan pest och kolera.

Mildamakter sa...

nina: *asg*...lite min tanke också :oD

Monica med yffen sa...

Jag vet inte heller vilka de där personerna är. Borde man veta det...?

Batbut sa...

mysko frågor, på ngt sätt känns det som jag INTE är målgruppen. Möjligen mina döttrar om några år *S*

Mildamakter sa...

monica: näää, det är så skönt att se att jag inte är den enda som vet vad varenda blondin (?) i tidningar/tv heter, gör har på sig och vilken handväska som är mest inne :o))

batbut: sannerligen inte jag heller...det är det som är kul..*flinar*