2006-01-11

MarMalaid smycken


Jag skrev om Marmalaid för en tid sen här på bloggen, och fick sen ett mail från ägarna, där de tackade för att jag hade skrivit om deras blogg så snällt...(men jag är INTE snäll, bara ärlig) och de lovade att skicka mig en present för detta.
Dgaen efter så låg det ett jättefint halsband i posten, i bärnstensfärger och genomskingliga pärlor. Det är inte tillslutet och i varje ände så hänger en stor bärnstensfärgad sten, det är jätteläckert helt enkelt.
Jag har försökt att fotografera det, men det är svårt att få ljuset rätt, ni får helt enkelt använda fantasin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint!
Kul att dom verkligen skickade en present också :)

Morgondimma sa...

Det var gulligt gjort av dom. Jag shoppade loss efter ditt tips.

Anonym sa...

otroligt gulligt av dem - mer sånt till bloggarna!

jag borde ju få några gucci-väskor så mycket som jag skrivit om dem - Haha!

Mildamakter sa...

sara: ja visst var det!
Jag blev jätteglad.

Jag tycker nog att du borde få ett ex allt Gucci-mojs gratis, så mycket (och bra) reklam du gör för dem...*apselut*

Jag vågar väl knappt berätta för dig att jag en gång slängt en (äkta) Gucciväska.

Jag fick den av en kompis,(som hade tröttnat på den) men jag tröttnade på den efter ett tag och slängde den.
Hon hade inte sagt att det var en äkta väska, det tyckte hon väl att jag skulle begripa själv, vilket jag givetvis inte gjorde, och så gick det som det gick...men jag har haft ett bra liv ändå...men nu närjag ser vad de kostar, så grämer det mig liiiiite...tror jag...*flinar*