2006-01-10

Gör så gott jag kan...


för att frammana vår och sommar.

Idag köpte jag en sån där liiiiten glyttig plastbox med färska jordgubbar (för 9:90, fynd!) och väntade mig inte att det skulle smaka ett endaste dugg, men si - det gjorde det, nästan som svenska sommargubbar...åhhh vad gott det är med jordgubbar...och dessutom är det det enda jag får äta i frukt/grönsaksväg när jag går på pulver, så det smakade givetvis extra gott.

Kan jag bara fixa fram 25 grader varmt nu också, så är jag fullt nöjd...*leeer*

7 kommentarer:

Malin sa...

Nä... jag vill ha vår först... tack!!! Ändra inte på ordningen..

Mildamakter sa...

bambi o malin: först tar vi en lång och underbar vår, sen blir det en varm och skön sommar, utan mygg och annat elände.
Blir det bra? ;o)

Monica med yffen sa...

Det är mindre än sex månader kvar till midsommar...

Mildamakter sa...

Bambi: en lååååång sommar var beställd ja ;o)

monica: mmmm, men det känns långt dit idag...

gunnel: egentligen så gör jag det med, men jag fryser så hiskeligt och tycker att vintern har varat länge nog nu... ;o)

dixi sa...

mmm,låter gott.
Hur går det för dig?

Anonym sa...

Och jag vill inte ha 25 grader varmt... jag vill ha bara 17 - 20 grader så jag kan röra på mig också utan att svettas ihjäl. Svettas gillar jag nämligen inte. Och inte mina två hundar heller...

men i övrigt så håller jag med.

Skulle bra gärna haft jordgubbar jag med... attans också... sitter och dreglar nästan i tangentbordet.

Mildamakter sa...

andromeda: jo tack, det går bra, ett hg och en timme i taget... :o)

nina: det är helt ok för mig att det bara är 17-20 grader där uppe där du bor, det fixar vi ;o)