2006-01-27

Ovanor & olater?




Jag har blivit utmanad av Morgondimma till att avslöja 5 av mina ovanor och olater...*phf...som om moi skulle ha några sådana...fnyser igen* ;o)...men OM jag eventuellt skulle ha några, så skulle de kaaaanske vara

* jag är långsint...huvva vad långsint jag kan vara
* jag läser hellre böcker än att vara huslig
* jag spenderar alldeles för mycket tid framför datorn
* jag sitter ofta och snurrar på mina ringar när jag tycker att folk blir lite långrandiga på möten
* jag skjuter gärna upp till morgondagen vad jag skulle ha gjort idag

Nu ska detta skickas vidare om jag har förstått det hela rätt, så jag är ganska nyfiken på vad följande personer har för ovanor/olater:

mocca http://mocca.blogg.se/index.html
ellis http://alltunderhimlen.blogspot.com/
blogoholic http://allwaysdark.blogspot.com/

8 kommentarer:

Morgondimma sa...

Haha misstänkte nog att du skulle hitta en liten ovana nånstans *S*

Mildamakter sa...

ellis: jag vet preeecis hur det är...*flinar*

morgondimma: *phfr*..jag fick riktigt värka fram olaterna ska jag säga...*förnärmad*...*leeeer*

Miss Piggy sa...

Haaaa...vad kul det var att läsa olater/ovaner..*ler*
För då märker(iaf jag) att ingen är perfekt. ;)

Morgondimma sa...

*fniss*

Mildamakter sa...

amiable: det är väl en jädrans tur, det visar ju på att vi är mänskliga ;o)

Annapelu sa...

Nu har jag "displayat" mina olater också. Alla mina försök att verka kul och trevlig är därmed spoilerade...Mitt rätta jag är avslöjat!

Anonym sa...

Ovanor?

Vem har ovanor... inte jag!

*polerar glorian och går hem till mig*

Mildamakter sa...

blogoholic: det glädjer mig alldeles ofantligt ;o)

nina: nähä, just vad jag trodde, därför skickade jag inte det vidare till dig...*flinar*

ellis: jag ilar genast till din blogg och kollar ;o)