2006-01-07

Spa/blogg-helg?

Det var ju jättekul att två stycken (hittills) tyckte att det var en kul idé med en kombinerad spa- och blogghelg på http://www.talldungen.se/unna.htm

Vi får se framemot våren om vi kan hitta en helg som passar oss alla, och är det fler som känner för att följa med så är det ju bara sååå OK.

Brösarp är en gullig liten by, och själva spa-anläggningen ligger precis i utkanten av byn, vid foten av Brösarpsbackar, kända från Bregott-reklamen på tv.... (tittar ni nooooga på bilden så ser ni korna)

9 kommentarer:

Malin sa...

Ja jag ser dom..

Anonym sa...

Det låter helt underbart!
Dags att börja spara mao.

Brösarpsbackar finns också nämnde i "Sagan om Isfoket" av Margit Sandmo. Var ett ställe där häxor samlades. Eh...ska inte förväxlas med bloggträff där :)

Mildamakter sa...

malin: det är till att ha falkögon ;o)

mocca: ja, det är ju långt tills våren kommer (tyvärr)...nää nån bloggträff tror jag då rakt inte man kan kalla det för, om jag minns mitt Isfolk rätt...*flinar*

dixi sa...

Visst är där vackert, ca en mil norrut till, så är du min "hemma by"
Maglehem.

Mildamakter sa...

andromeda: åhhh, visst ÄR det fint nere på Österlen, jag bara älskar det. (Vi brukar tillbringa sommaren i Kivik)

Mildamakter sa...

ellis: mmm, det är synd att vi bor i ett så långsträckt land, det blir ju så evinnerligt långa avstånd...

Lyckliga Grodan sa...

där har jag vart.. i brösarp alltså.. och det är lååååångt från grodkärret det ska jag säga..

Mildamakter sa...

lyckliga grodan: så synd, det hade varit kul om vi hade varit måååånga bloggare som kunde träffas där, men det går förhoppnignsvis fler tåg...*ler*

Anonym sa...

Spa och blogghelg låter som en väldigt intressant ide! Två trender som säkert fungerar bra att slå ihop.