2006-01-20

Let´s dance

När jag gick i skolan så hade vi något som kallades för "kast med liten boll" på gympatimmarna, och det var ganska kul.

Däremot är det inte kul att se "kast med gammal tant"...varför i hela friden får inte Arja ha benen på golvet och varför envisas den där ljusa tunnhåriga killen med att lyfta och slänga henne hela tiden?

Låt tanten bli på golvet!...*basta*

Däremot så tycker jag att Peppe Eng blir mer och mer lik en liten cirkusponny för varje program som går, han trippar runt och vickar på rumpan och se bara sååå glad ut, han är apselut det roligaste inslaget i programmet, lite av veckans pausfågel...lixom...*I love Peppe* :o)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är Peppe bra!
Ojoj vad jag skrattade.

dixi sa...

Låter kul, synd att jag missat det bara.

Malin sa...

Jag såg det för första gången igår kväll... Tyckte att det var fler än Arja som såg ut att bli kastad med...

Mildamakter sa...

Darkangel: ja han bjuder verkligen på sig själv

andromeda: det går fler tåg, nästa fredag tex :o)

malin: ja, det är ett farligt kastande och kasande, men Arja är inte den lilla väna,älvliknande typen som gör sig att kastas med, tycker jag...

Anonym sa...

Nu ska jag nog se den! Repris?
Jag minns högstadiets danslektioner.. usch jobbiga och fåniga..

Mildamakter sa...

anne-maj: fick du lära dig dansa i skolan?
Så bra - det fick aldrig vi göra, hade nog haft mer nytta av det än mycket annat som vi fick lära oss

Anonym sa...

Peppe och Anna Book är mina favoriter... Peppe för att han ser ut att ha kul och är så glad och Anna för att hon med den kropp hon har flyter fram som om hon vägde ingenting... och för att hon också kan se så glad ut

Arja kunde ha varit med i ett annat program... visserligen ser hon glad ut men jag kan inte med den damen. Visst, hon är duktig i mycket... men något stör mig och jag vet inte vad.

Fick aldrig lära mig dansa för farsan... det var syndigt! Och jag som VILLE dansa, tänkte aldrig på att det var syndigt... för hur skulle en liten unge kunna fatta detta med synd?

Mildamakter sa...

camerazz: ja det är mycket möjligt, men det ser onekligen besvärligt ut att vika denna långa dam runt, runt, eller bolla med henne hur som helst... :o)

Batbut sa...

Själv brukar jag rata allt vad dokusåpor heter, men den här gillar jag. Och jag som aldrig brytt mig direkt om Anna Book har fallit pladask!

Mildamakter sa...

batbur: ja tala om att ha utstrålning!
Hon har verkligen hamnat på rätt plats :o)

Anonym sa...

Bra liknelse mellan Ponnyn o Peppe *S* och så räknar han ju fortfarande stegen *L*
Jag är "gald" över att CG åkte ut -äntligen!

Mildamakter sa...

mocca: ja, det var inte en dag för tidigt, hennes röst är bland det läbbigaste röster jag vet, som ett gällt fiskmåsskri..*ryyyser*