2006-01-26

Stafett-lista

Jag fick denna stafettlista av Monica, http://monvik.blogspot.com/ och här kommer mina svar:

Fyra jobb jag har haft:
1. Reklamutdelare (som 10-åring)
2. Kontorsbiträde
3. Assistent
4. Byråkrat

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Masdjävlar
2. Gudfadern
3. En film som jag precis just nu inte kommer på vad den heter...men den är BRA! ;o)
4. En annan film med Jack N som jag inte heller kommer ihåg vad den heter...

Fyra ställen där jag bott:
1. Malmö
2. Malmö
3. Malmö
4. Malmö

Fyra tv-program jag gillar:
1. Matador
2. Tredje skiftet
3. Rejseholdet (hette den Mordkommissionen på svenska??)
4. Antikrundan

Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Dubai
2. USA
3. Europa
4. Sist men INTE minst - Österlen

Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. Mina favoritbloggare
2. Nyligen
3. Aftonbladet
4. Våra världsomseglande vänners hemsida

Fyra favoriträtter:
1. Fisk och skaldjur
2. Burgundisk oxfilé
3. Värmländsk kantarellsoppa
4. Kyckling i alla former

Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. Var som helst bara där är varmt och snöfritt
2. På ett somrigt Österlen
3. Dubai
4. Italien
Jag skickar stafetten vidare till:
Malin http://exotisk.blogspot.com/
Andromeda: http://andromedasuniversum.blogspot.com/
Nina : http://ninajohangarden.blogg.se/index.html
Klimakteriehäxan: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com/
så får vi se vad de svarar :o)

12 kommentarer:

Batbut sa...

Byråkrat, är det ett jobb? Jag trodde det var en livstil, ngt genetiskt betingat *S*

Anonym sa...

Roligt att se svaren på frågorna. Dom säger mer än vad man skriver i bloggen:-)

Mildamakter sa...

batbut:...*flinar*..ja vad 17 ska jag skriva...utan att avslöja vad jag jobbar med, inte lätt, inte lätt :o)

anne-maj: usch då, säjer du det, då måste jag tillbaka och läsa vad jag skrev, jag hade inte ätit frukost och var knappt vaken när jag svarade på frågorna...huvva ;o)

Monica med yffen sa...

Vad snabb du var!

Anonym sa...

En till som gillar 3e skiftet :)
saknar det, dom får gärna sänd det i repris :)

Mildamakter sa...

monica: yep - när milda drar igång står blixten still vet du! ;o)

mocca: apselut!!

Anonym sa...

Jaha du lilla vän... då drar jag väl hem till min blogg då och börjar smattra ner lite bokstäver.

Syns där!

Mildamakter sa...

nina: så bra...*leeeer*

dixi sa...

meen sådana avancerade grejer fixar inte jag ju .

dixi sa...

*done*

Mildamakter sa...

andromeda: se där, jag viiiiisste väl att du skulle fixa det...dutti tös! ;o)

Marilyn sa...

Kul, får man vara med?
Kram från en som är sjukskriven