2006-01-12

Om jag vann 10 miljoner...

så skulle jag, utan inbördes ordning:

*anlita en inredningsarkitekt och låta göra om hela lägenheter och resa bort under tiden, så att när vi kom hem igen skulle allt vara fix färdigt

* anlita en städerska som en gång i veckan kom och städade och putsade fönster vid behov

*operera bort gäddhäng och annat onödigt ( och nej, det går inte att träna bort)

* resa till Italien och Frankrike på matlagnings- och vinkurser så fort andan faller på

* bjuda varje familjemedlem på en resa precis vart som helst

* åka till Island och rida på islandshästar

* antagligen säga upp mig från jobb (kanske, inte helt säkert), men i alla fall gå ner till 50% tjänstgöring

* aldrig skjuta upp något till morgondagen utan unna mig det jag vill, här och nu

6 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

så klokt.. bra tanke det där.. vad man skulle göra..
håller med om det mesta utom gäddhänget.. ingen kniv i mig om inte livet står på spel...
island.. ja.. gud va härligt det skulle vara

Morgondimma sa...

jaa. det låter perfekt, jag skulle dock passa på att byta upp mej till en stoooor lägenhet när dom ändå inreder och eftersom jag inte skulle behöva städa själv *L*

Anonym sa...

Bjuda familj o vänner på resor
Ny lägenhet
Bil som matchar körkortet jag kommer att ta snart!
Fotbolls VM i Sydafrika 2010

I wish....

dixi sa...

Låter superb!!!
hoppas du vinner någon gång.*håller tummarna*

Anonym sa...

Jag följer med dig på mat o vinresorna....och dagens bloggros är din

Mildamakter sa...

Christina: nämen...tack så mycket...*glad*