2006-01-11

Lycka

Jag mer eller mindre snubblade över den här länken i måndags, http://www.press-stop.se/kiosken/
och gick in och kollade och beställde en engelsk tidning, en sån som jag aldrig annars blir färdig att ge mig ut och leta efter, och tänka sig - idag kom den neddimpandes i brevlådan.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt och låååångt skumbad och njuta av min tidning, det var precis vad jag behövde idag :o)

Ett annat säkert sätt att bli på bättre humör är att kolla Ilvas blogg http://agliolio.blogspot.com/ där är alltid underbara bilder och precis lika underbara recept

7 kommentarer:

dixi sa...

åhh,avundsjuk. :)

Mildamakter sa...

bambi: det har jag alltid gjort, jag kan ligga timtal och läsa i badkaret.
Badkaret är min snuttefilt i tillvaron :o)

andromeda: det är bara så ljuvligt, prova så får du se ;o)

Anonym sa...

TACK för tipset :)
Var in o kikade, suverän sida och inga överpriser heller. Jag köpte brittiska Glamour igår på Pressbyrån för 55:-här kostade den 59:- och då får man den i brevlådan också:)
Förresten fick du ngn julgåva från den där underbara smyckebutiken då länkade till före jul?
*nyfiken*

Ilva sa...

vad gulligt sagt av dig! Tack!

Mildamakter sa...

Mocca: javisst ja, det tänkte jag ju visa på bloggen, men har alldeles glömt bort det, det kommer snart!

Ilva: nähä du, jag är inte alls snäll, jag läser alltid din blogg, och är jag på dåligt humör så blir jag alltid gladare (och hungrigare *s*). Har du förresten sett att du är nämd i den nya Lagalätt som kom idag?

Mildamakter sa...

gunnel: inte då, jag är badproffs, kan hantera både läsning och ett glas vin om det skulle knipa ;o)

Ilva sa...

och vad ar Lagalatt for nagot? Glom inte att jag bor langt har nere i Italien. Nu blev jag ju saaa nyfiken sa!