2005-12-31

2005

Följande lista har jag sett på lite olika bloggar, men jag kopierade den från http://maria.blogg.se/


Det bästa som hänt:(Hur konstigt det än låter:) Att jag rasade ihop och fick så enormt mycket hjälp av L, att jag vågade ta emot hjälpen och att jag har haft styrkan att lära känna mig själv

Det sämsta som hänt: att jag har gått upp 13 kg av de 32 jag gick ner under 2004, jag orkade bara utkämpa ett krig åt gången...att jag har varit usel på att hålla kontakt med släkt och vänner under den mest akuta delen av min utbrändhet

Det konstigaste som hänt: att jag vid ett flertal tillfällen har drömt om människor jag inte mött på år och dar, och bara någon dag efter drömmen, har jag antingen mött dem på stan, eller så har de ringt/mailat mig

Det turligaste som hänt:att jag har L som personalkonsulent och A som läkare

Det roligaste som hänt: att jag har börjat fotografera

Det bästa jag köpt: antagligen (grönsaks)mandolinen...

Den roligaste festen: Svampplockningshelgen i Värmland hos våra goda vänner

Den bästa semestern: Kivik, apselut

Det bästa jag fått: Digitalkameran, av världens bästa Darling...och min fina röda stekgryta

Summa sumarum har det varit ett jättjobbigt år för mig, men jag har lärt mig mycket om mig själv, jag har fått reda på vilka som verkligen är mina vänner, och vilka som försvinner när det blåser kallt...men å andra sidan har jag fått nya vänner, som visade sig vara vänner i ordets rätta betydelse.

Måtte 2006 innebära att mina nära och kära får förbli friska och krya, att jag kan börja jobba igen, att mina föräldrars flytt kommer att gå bra, att vår Skottlandsresa blir precis så lyckad som vi hoppas att den blir och måtte det bli en fin och varm sommar :o)

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Håller med om det mesta i de senaste inläggen. Att leva NU är en stor konst. Skulle önska att jag behärskade den bättre.

Anders sa...

Allt gott till dig under 2006, milda!

dixi sa...

Det kommer att gå bra för dig, var så säker!