2005-12-23

Ska..ska inte...?

Är i valet och kvalet om jag ska gå och träna nu på förmiddagsmorgonen...jag behöver träna...ujuj vad jag behöver träna, varenda kalori som tas död på är en seger, men jag är slö, slapp och likgiltig idag och är inte alls motiverad.

Darling slutar jobba vid lunchtid och sen ska vi iväg och handla julmaten...(ute i sista sekunden?... moi??...inte då...*försöker låta övertygad*)...och efter det ska skinkan griljeras och revbenen ska tillagas...och sen...sen är det jul i familjen...

Och egentligen så håller jag ju just precis nu på att försöka få Statcounter att fungera på min sida, men som väntat gör den inte det...begriper inte varför inte det kunde vara ett tillval när bloggen skapades...jag fullkomligt aaaavskyr teknikjox och vill att allt sånt däringa ska fungera av sig själv, DET hade varit bra minsann...*ler belåtet*....så egentligen haaaar jag inte tid att träna...just idag alltså....det är VIKTIGT att få bloggen att fungera som jag vill

(Usch vad jag är lättövertalad)

1 kommentar:

dixi sa...

Håller med dig,
det är mycket viktigt att bloggen fungerar :D