2005-12-12

Ja det är måndag morgon...

å min kropp e så dum....

Den gillar inte alls detta temperaturhoppande som har varit de senaste dagarna.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: vintern borde vara i lag förbjudet, eller i alla fall den vinter som vi har här i Malmö. Om det nu tvunget ska vara vinter, så ska den vara kall och snörik...fast inte där jag ska gå, cykla eller köra bil förstås, men överallt annars ska det vara snö.

Nu väntar gymet så snart jag har fått igång kroppen, och efter det har jag bokat massage, som just nu inte verkar vara en speciellt begåvad idé, men det blir kanske bara sååå bra när jag väl ligger där...kanske...*tveksam*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm massage låter inte helt fel. Men det får bli en annan dag.

Här i Foppaland blåser (stormar) det för fullt så det gäller att hålla i hatten när man går ut!

Ha en bra dag! Kram Gerd

Malin sa...

Vinter i Skåne är skit det är bara råkallt ute tycker jag och skulle det komma snö så förvandlas den till slask i ett naffs...

Anonym sa...

Jag håller med dig, Gerd! Vart är vintern på väg här i Foppaland, katastrofalt är ordet. Vi vill ha snö och -10 och det NU!