2005-12-07

Kroppsmålning

Jag kan numera stoltsera med en kroppsmålning...minsann... dock kan man inte spåra varken ett mönster eller någon genomtänkt idé bakom min bemålning, men ändå...*ler*.

Kan inte begripa hur en vuxen människa kan kladda ner sig för att måla lite golvlister, men jag är en riktig naturbegåvning, det syns tydligt.

Nu har jag målat golvlisterna och hade tänkt ge mig iväg till gymet för onsdagens träning, men sån tur var så slängde jag ett getöga i spegeln innan jag gick iväg och upptäckte då att det var läge att fatta kärlek till tvål och vatten (ännu en gång) och bli av med färgen innan jag gick iväg....som det kan spöka till sig...*flinar*

2 kommentarer:

dixi sa...

Ja den typen av kroppsmålning besparar jag mig :)

Anonym sa...

Inte måla benen, måla listerna, inte måla benen...*skrattar*