2005-12-14

Grå

Idag är det en grå dag, både inombords och utomhus...

5 kommentarer:

Malin sa...

Ja gud vad tråkigt det är och så luktar det här oxå...
Skickar uppryckande kramar till Mamö!!

Anders sa...

Det är i alla fall inte snöblandat regn, så det kunde varit värre.
Min mamma brukar säga att en av fördelarna med att bli äldre är att tiden går så fort att man när hösten kommer kan tänka att:
"jaha, men snart är det vår igen!"

Mildamakter sa...

malin & bambi: ni är pärlor båda två ;o)

Parkens ljus: det var en klok kvinna...*ler*

Mildamakter sa...

bami: vet jag väl...*mallig*

Tror att jag ska leta fram "Dumskallarnas sammansvärjning" av John K Toole,det är den apselut roligaste bok jag vet, och sen ta ett glas vin och lägga mig i ett varmt bad. Darling är på julbord ikväll, så jag är rent allena ;oD

dixi sa...

Fördelen är att innombords går att förändra, utomhus vete fan ;)