2005-12-25

Julklappar

Jag måste ha varit en dutti tös under hela 2005, för jag fick äntligen den stekgryta jag har suktat efter såååå länge, men varit alldeles för snål för att köpa


En blodröd Le Creuset ska äntligen bli min, milda makter vad här ska kokas och stekas framöver...hmm, synd bara att jag ska påbörja en Nutrilettkur i januari, men Darling ska ju å andra sidan ha mat ändå, så jag kommer nog att få användning av den...*ler saligt*

En sak slog mig precis - jag har aldrig förstått hur tjejerna på modebloggarna kan falla mer eller mindre i koma eller börja hyperventilera över handväskor, skor eller rosetter, men en svag förståelse infinner sig så sakteliga hos mig nu, för det är nästan precis så jag känner över min röda gryta...hmmm...*skäms*

Grytan är dessutom så tung, att jag knappt kan lyfta den, men å andra sidan så fick jag presentkort på 2 massagetillfällen, så det kommer nog att ordna sig ändå ;o)

3 kommentarer:

Malin sa...

Glöm inte att bjuda in oss när du inviger den.. Brukar bli fina grytor.....
Mums *l*

Bloggblad sa...

Vi har alla våra laster... men jag förstår dig mer än dem som faller i trance över en ögonskugga. Såna får jag ändå när jag jobbar för hårt...

Mildamakter sa...

bloggblad: *asg*...vilken härlig beskrivning... *ler med heeela huvvvet*