2005-12-29

Nån..


som känner igen sig??
Hmmm, det här blev smått...går det att läsa??

6 kommentarer:

Morgondimma sa...

Ha ha ha! Inget ljug där inte.

Anonym sa...

Ja det gick att läsa om man klickade upp det vill säga..

Oah, Just a little bit more!

(kom och tänka på denna gamla låt)

Mildamakter sa...

morgondimma: inte dååå...ochinte känner jag igen mig inte.... ;o)

padde: kanon, jag visste inte att det gick att göra så :o)

dixi sa...

*skrattar*, känner mig träffad:)

Anonym sa...

Hahahaha... den var kul! Jo, om man klickar på bilden så blev den större och då kan man läsa! God fortsättning! Kram!

Mildamakter sa...

tonårsmamma: det är det jag alltid har sagt: det är allmänbildande att vara med på maillistor och hålla på med bloggeri, jag lär mig nåt nytt varje dag...minsann ;o)