2006-02-16

YES!


Idag har jag gått ner 10,2 kg på lite mer än 6 veckor...*me like* :oD

12 kommentarer:

Malin sa...

G R A T T I S!!!!!!!!
Vad duktig du är!!!!
Jag är jätte impad!!!!

dixi sa...

ja, det är ju det jag sagt innan,impad av det du åstakommer!
Grattis:)

Anonym sa...

Jätteimpad! Du är bäst! Jag kanske tar den där drycken..

Morgondimma sa...

Kanonduktigt gjort!!

Anonym sa...

Du är verkligen jätte duktig som kämpar på. Är jätte imponerad av din disciplin med att träna och hålla en strikt diet.

Nu är det bara att fortsätta att blicka framåt!

*kramkram*

Bambi sa...

Du är otroligt duktig! Nu kan du börja se ut dina nya kläder :-)

Har gort en ny blogg...

Annapelu sa...

Whay to go girl!! Var det nutrilett...?

Kram från en som också skulle behöva vara lika duktig som du!

Mildamakter sa...

Till er alla: Ett stort tack för ert stöd, det betyder mycket för mig, det ska ni veta...*kram*

Anonym sa...

*applåderar*

Mildamakter sa...

nina: niger och tackar :o)

Klimakteriehäxan sa...

Helt fenomenalt.
Önskar det smittade.

Mildamakter sa...

klimakteriehäxan: det gör det, sätt igång så får du se...*ler*