2006-02-03

Fredag


Under över alla under: solen har lyst nästan hela dagen...*me love*

Jag har varit på jobb i 2,5 timmar, tränat på gymet och varit och handlat broccoli, hå och hej vad man kan hinna med om man bara bestämmer sig för det :o)

När jag kom hem, så bestämde jag mig för att (återigen) städa i bloggarna, och vara sträng i min bedömning vilka som jag skulla ha kvar i mina olika bloggmappar.

De som inte hade uppdaterat sin blogg på en vecka eller mer, åkte obehörligen bort, de som jag tidigare haft kvar för jag tyckte att de var sådär lite halvtrevliga, ja de åkte också bort, så nu har jag bara rena rama favoriter kvar.

Förhoppningsvis kommer detta att innebära att jag hinner titta in till alla mina favopritbloggar varje dag, som det har varit de senaste veckorna har jag bara hunnit med de allra närmaste favoriterna, och de andra har förblivit olästa.

Nu börjar mitt nya effektiva liv...minsann...

(ha - vem försöker jag lura egentligen?, det kommer inte att gå många dagar förrän jag har lagt till en radda nya bloggar i mapparna...jag är nog ett hopplöst (blogg)fall) :oD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder!!!!!

Mildamakter sa...

anne-maj: tack..jag är själv väldigt förtjust i den här tuberna...

Mildamakter sa...

Bambi: ja, är det inte?...*flinar*