2006-02-24

Pepe Eng...

kom tillbaka...allt är förlåtet!

Jag tycker att det är synd att de inte tog in Pepe som pausfågel i Let´s dance, idag skrattade jag inte en gång under hela programmet.
Säga vad man vill om Pepe, dansa kan han inte, men kul ÄR han...onekligen.

En liten tröst är i alla fall att Arja och hennes partner åkte ut.
De kan (väl) dansa, men jag kommer inte att sörja att de inte finns med längre.
Det har varit för mycket PR-jippon runt dem för att det ska vara kul...dödslyft, dödsfall, nakenfoto och jag vet inte allt...näää sånt är okul tycker jag...minsann

10 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med i allt!

Anonym sa...

Såg inte ikväll....men är gald att Anna och David är kvar :)
Du får maila 4an och kräva att Peppa kommer in som pausfågel *L*

Miss Piggy sa...

Missade faktiskt kvällens show, men den går ju i repris.. Jaa... Jag tror att Anna/DAvid vinner!

Anonym sa...

Snart måste jag ju börja se det där programmet, med alla chocker och allt ;)

Mildamakter sa...

nina: *ler*

mocca: Ja,det är ju en bra idé :o)

pia: de har nog onekligen en bra chans

maria: Välkommen hit! Ja då får du nog skynda dig, det är inte så många avsnitt kvar

pius: välkommen hit! Ja nu är det svårare att direkt såga någon, nu är det mer jämbördiga som dansare, tycker då jag

monica: de dyker säkert upp tillsammans igen... ;o)

dixi sa...

Tyvärr har jag missat programet
har ju bloggat ju *s*

Mildamakter sa...

andromeda: men tös lilla...det var ju obra - då har du missat många goda skratt när Pepe trippade omkring :o)

Bambi sa...

Jag också missat... Fast idag ska jag i allafall se melodifestivalen! Jag hänger inte med annars :-) Trevlig lördagskväll!

Mildamakter sa...

bambi: men tös lilla, så kan vi ju inte ha det...schas iväg med sig till reprisen, när den nu är... ;o)
Härlig lördag till dig oxå...

Mildamakter sa...

cmaerazz: för min del så är det helt ok vilken av paren som än vinner. De som är kvar kan dansa och verkar ha lagt ner massor med tid och träning för dansen,och inte på en massa annan goja