2006-02-03

Utmaning




Jag fick en utmaning från nina, http://ninajohangarden.blogg.se/index.html

Hon ville veta tre saker som jag är nöjd med hos mig själv...och det är inte lätt.

Jag har ett obefintligt självförtroende och har svårt att hitta något bra med mig ö h t, men jag har grunnat på det hela förmiddagen och kom fram till följande:

* har jag tagit på mig att göra något, så gör jag det
(Uppdatering: tex att jag har skaffat mig ett dyrt gymkort, och då får jag banne mig se till att använda det *ler*)

* jag är ärlig och säger alltid vad jag tycker om jag blir tillfrågad om något.
(Den jag ljuger mest för är mig själv)

* jag är bra på att laga mat

Jag är lite nyfiken på vad Bambi http://bambi61.blogspot.com/ tycker är bra med sig själv, så jag låter utmaning gå vidare till henne ;o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du eller jag som sitter dubbelvikt där ovan?

Jag har långt hår så det kanske är du... fast jag vet inte om du har långt eller kort hår.

Mildamakter sa...

nina: det är jag, är korthårig nämligen *ler*, och med hänsyftning till första punkten, att jag genomför det jag har tagit på mig, så menar jag att jag går på det förbenade gymet 3 ggr/v, även om jag ibland skulle vilja smita undan :o)

Mildamakter sa...

monica: Jag klarar mig också på att jag är vig...eller överrörlig som sjukgymnasten kallar det för :o)

Nej, jag har (tyvärr) inte gjort tanterna, de är sk tuber i programmet PSP.

En trevlig helg önskar jag dig också :o)

Mildamakter sa...

bambi: jag väntar så gärna såååå ;o)