2006-02-01

Onsdag

Första dagen på jobb avklarad.
inte ett dugg blev gjort, bara prat, prat, prat.

Är inte överens med mig själv om det har varit en bra start eller inte, men det får väl framtiden utvisa.

Åkte och tränade efter jobb, sen iväg och handlade, men det har nog varit lite för många saker inbokade idag, det känns att huvudet är mer än sprängfullt...och sen ringde det en sjukgymnast och sa att hon hade fått en remiss från min företagsläkare, om att jag ska börja på Basal Kroppskännedom, så då blev det till att boka in tider för det, men sån tur är, så blir inte det förrän i slutet av februari.

Nu har jag lovat mig själv att inte boka in fler nya saker på länge än.

Jag trodde att jag var botad från det, men tydligen så sitter det väldigt djupt i mig, det här med att boka upp en massa saker hela tiden...det var ju just så jag INTE skulle göra...*suck

Note till mig själv: säg NEJ!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säg nej! Vet hur det känns. Säg bara ja till dig själv.

dixi sa...

ja det är just det som är kruxert, det sitter djupare än man tror ,och vips så är man där igen!
så var vaksam nu,ett tag fram över.
annars fasnar man lätt i rävsaxen ingen.
*håller tummarna *

Mildamakter sa...

anne-maj: ska försöka, jag lovar!

andromeda: jag kände direkt att autopiloten kopplades på, det som jag hade lovat mig själv att inte göra...måste vara betydligt mer vaksam mot det tydligen...

bambi: jag lever inte heller som jag lär...*ler generat*

Mildamakter sa...

bambi: *hihi*, jag såg inte ens att du hade skrivit fel, jag läste det som du hade tänkt...tala om att ha en vidbränd hjärna ;o)
Smaklig måltid!