2006-03-01

Strejk



Snö i dag igen!

Jag vägrar och går härmed i strejk!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snö här med... jag ansluter i ditt strejktåg.

Fram för mer vår och ljumma vindar!

Malin sa...

Jag hakar oxå genást på!!!

Anonym sa...

Strejkförbrytaren här! Snön är härligt! Åk pulka ni!

Bambi sa...

Jag går med! Minst 30 cm på ett dygn, nu kommer jag inte fram förrän det blir vår!!

dixi sa...

ja om det ändå hade hjälpt :)
hade jag med strejkat *s*

Anonym sa...

Samma sak här. Jag vägarar!
Jag strejkar också, är såååå trött på all snö. Och nu har jag ju massa nya kombinationer också i klä mig i, men då får det ju inte vara kallt ute *S*

Mildamakter sa...

Till alla: det hjälpte att strejka, nu skiner solen och OM nu bara alla goda krafter vill samarbeta, så fortsätter solen att lysa så att snöeländet smälter bort...fort!

mocca: ja min vän...DIG är det synd om, så mycket fina kläder, men ack så tunna...du kommer att frysa rumpan av dig om du inte plockar fram din tjocka vinterjacka igen...minsann ;o)