2006-03-02

Näe...



nu snöar det banne mig rejält igen. Stora, feta snöflingor dröser ner från himlen.

Det är bara så onödigt att det inte finns ord för det! *sur*

Nu går jag och sätter deg till det italienska lantbrödet, jag behöver en rejäl deg att ta ut min frustration på, så att jag är go och glad när jag kommer till frissan kl 11.

Milda makter vad det snöar just nu...hoppas innerligt att detta är den sista snön vi ska drabbas av i år...*suckar*

Vädergudarna är då sannerligen inte med oss skåningar i år, det är de INTE! :o(

11 kommentarer:

Anonym sa...

Frissan! WOW! Unna dig! Snön försvinner snart. Vi är inne i mars än i november eller hur?

Anonym sa...

Snörapport Västerås:
- 2 grader
soldis
lättas snöflingor
blåst
...Buhu...är trött trött trött på det här ;(
Hoppas du iaf. har en lyxig stund hos frissan :)

Mildamakter sa...

monica: visst blir man trött på eländet?!

camerazz: jag tar det som ett löfte ;o)

anne-maj: ja, du har rätt, det KAN bara inte fortsätta så här länge till ;o)

mocca: ja, jag har en riktig pärla till frisör och det är alltid lika kul att gå dit. Hon och jag gick på en whiskykurs för ett tag sen, så nu är det mest whiskyprat när vi ses...

Anonym sa...

Å här snöar åxå sååå vackert,,, blåser och yr ut av bara fasiken.
Jag sitter inne o kollar på skådespelet och är mycket medveten om att våren snart är här,,,ändå! *skrattar*
Foto på nya frissen bjuder du väl oss?

Bambi sa...

Här med...Nu vill jag flytta långt bort!!!

Annapelu sa...

Samma elände här i norrland.
Vår - NU!

Mildamakter sa...

rita: nähä, det gör jag INTE...*ler*. Jag vill inte skrämma bort de få som hittar hit ;o)

bambi och blogoholic: vi anordnar en gruppresa helt enkelt ;o)

Bambi sa...

Vilken härlig idé!! Ja, om vi samlar ihop en massa, då måste vi ju till och med få grupprabatt!!
:-))

Anonym sa...

Vädergudarna har inte varit nådiga hos mig heller... sablar vad snö det har drösat ner.

Nu räcker det för ett par år!

Malin sa...

Ja det är för djävligt!!
Nu är det pungspark som gäller den där Kung Bore...

Mildamakter sa...

malin:jaaaa, men spikskor!...*mordisk*

neonglitter: huvva, vi borde få tapperhetsmedalj..och mimosa ;o)