2006-03-05

Håll ut...



våren ÄR på väg :o)

13 kommentarer:

Anonym sa...

ja, ja, jag vill ha vår nu... suck.

Morgondimma sa...

Åhh är dom på riktigt??? Inte från förra året eller framgooglade??

Mildamakter sa...

sara: håller med dig. Våren är alldeles för sen i år...

morgondimma: ja det är väl klart att de är på riktigt...*ler*. Jag tog bilden för två timmar sen :o)

Bambi sa...

ÄNTLIGEN!!!! Tror knappt det är sant! Det finns hopp för oss-Hurra!

Anonym sa...

Åh...*dansar glädjedans*
Det finns hopp :)
Tack Milda för att du räddade hela min dag :)Nu kommer jag gå och tokle hela dagen*L*

Mildamakter sa...

wirriz: välkommen hit, och tack. Fotona är mina egna, men de tecknade bilderna är tuber som jag (tyvärr)inte har ritat :o)

bamib: YES! ;o)

mocca: Så bra, tycker om när människor jag bryr mig om är glada ;o)

Anonym sa...

Åh vad härligt!!!

Anonym sa...

Jag älskar snö, men gillar vårtecken också. Men det var skojigt!

Mildamakter sa...

nina: ja, man vågar kanske tro på att det ska bli vår nångång trots allt ;o)

anne-maj: var årstid har ju sin tjusning, men vintern har varit otroligt lång i år,i alla fall här nere i Skåne

Anonym sa...

Mitt i snöstormen var detta precis vad jag behövde få se! Tack för den bilden.

Mildamakter sa...

en liten tant: välkommen till mig:o)
Ja, ibland behövs det inte så stora saker för att man ska bli glad ;o)

dixi sa...

härligt :)

Mildamakter sa...

andromeda: ja, men nu är de antagligen övertäckta helt och hållet av snö igen. Det har snöat i flera timmar :o(