2006-03-07

Spenderbyxor


Idag var det återigen smällkallt, men solen sken, så jag drog på mig längkalsongerna, letade fram spenderbyxorna, kröp i pälsen och gav mig ut på stan.

Det blev ett nytt minneskort till min kamera, jag har länge varit sugen på ett 2 Gb kort, men varit för snål för att köpa det, men idag slog jag till...minsann.

När jag ändå var i farten så blev det en tröja och ny ögonskugga från ID också, det är ju lika bra att passa på, nu när jag var klädd för arktisk kyla och dessutom på ganska gott humör, det vet man aldrig när dessa två saker kommer igen samtidigt.

Det var så behagligt väder, att jag promenerade hem, det var faktiskt hur skönt som helst i solen.
Väl hemma så lyssnade jag på några skivor av Karin Wahlbergs Ett fruset liv, och jag tyckte att jag hade haft en ganska så behaglig dag idag...*me like* ;o)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter gott! Det var längesen jag hade spendarbyxor på mig. Det kan väl ses som ett bra karaktär hos mig? *s*

Anonym sa...

Låter som en härlig dag!
och det klart att du behöver ha större minneskort -hur ska du annars kunna dokumentera våren? *L*
Vad blev det för tröja?

Anonym sa...

Inte så illa!

dixi sa...

ja, ibland så behöver man shoppa loss :)

Malin sa...

Tänk att det är såå skönt att få ta dom byxorna på ibland och unna sig nått!!!
Jag kan bara säga Grattis!!!

Mildamakter sa...

anne-maj: onekligen, jag är lite avundsjuk ;o)

mocca: en tegelröd bomullströja. Jag har 4-5 st tidigare i olika färger och de är helt kanon...kom på att jag (nog) inte kunde leva utan en tegelröd, så det var lika bra att köpa en...*leeer*

nina: nääää,jag kan när jag sätter den sidan till...minsann

andromeda: jag har svart bälte i shopping, när jag väl kommer igång

ellis: mmmm, det var precis vad jag behövde...tror jag

malin: tack snälla...ja ibland så behöver man handla lite, det bara ÄR så...minsann ;o)

Mildamakter sa...

christina: ja det var en bra dag :o)

monica: mmm, inte helt fel...minsann ;o)