2006-03-29

Onsdag



Tänk - idag luktade det t o m vår när jag cyklade till jobb...och fåglarna tutade för full hals...det är bara så härligt!

Mitt gym ligger på 20:e våningen med utsikt över hela Malmö, och i evigheters evighet, så har jag tittat ut över frusna, snötäckta tak när jag har gått på bandet eller cyklat på träningscyklarna, men idag kunde jag inte upptäcka en endaste snöhög någonstans, varken på taken eller på marken...*suckar belåtet*...så nu tänker jag lägga mig i ett varmt bad och ta med någon bra bok och frossa i tanken på att vintern äntligen är över...för det är den väl???

5 kommentarer:

Malin sa...

Livet är underbart med snön nästan borta!!!!
Jag har oxå tatt mig i kragen och börjat träna igen!!

Anonym sa...

Japp, jag tycker att vi bestämmer det nu, att vintern är över!
JIPPIE

dixi sa...

ahhh, så du tränar där ;)

Anonym sa...

Tror att vi får ha vinter hela året i år... det ser ut så här utanför mina fönster.

Jag är inte norrlänning och jag tål inte så här mycket snö! Jag är nog allergisk mot snöhögar, tror jag.

Mildamakter sa...

malin: dutti tös! :o)

mocca:Ja, nu är det vår!!

andromeda: Mmmm, det är ett jättemysigt ställe

nina: nää, det får vi väl inte hoppas att det ska vara och jag fröstår precis hur du känner dig, jag är också mentalt allergiskt mot snö och kyla!

camerzz: det kommer, det kommer...hav tålamod kvinna ;o)