2006-03-03

Jisses...

Är det fredag redan?

Jag har inte fått så mycket vettigt gjort idag känns det som.
Jobb och träning, sen har det inte blivit så mycket mer...än.

Schizofrent väder har vi varit begåvade med idag, solsken och snöande, oftast samtidigt.

Jag begriper inte hur vädergubbarna kan säga att vädret blir varmare och varmare för varje år som går, och att det är risk för att nordpolen kommer att smälta och dränka oss allesammans, jag tycker nog att det blir mer och mer permafrost för varje år som går.

Vi har inte haft så här kallt och snöigt i Malmö på många herrans år som vi har i år, och kallar vädermänniskorna DETTA för att växthuseffekt så är det ju bara att tacka.

Hur hade det varit om vi inte hade haft växthuseffekten? - en ny istid hade drabbat oss bums meddetsamma tippar jag...minsann!

7 kommentarer:

Bambi sa...

Ja, den här veckan har gått vansinnigt snabbt! Jaså, Ni har också haft sånt väder? Jag blir helt förvirrad... :-)
Trevlig fredagskväll!

Anonym sa...

Det stod i tidningen, minns inte vilken. Våren är senare än normalt. Det är bara att lösa ut biljett och fara!

Malin sa...

Ja fy vilket väder det har varit idag....
Blir ju rent less på et...
Nä nu ska gotte skålen fram och soffan intas...
Skön fredag på dig!!!

Anonym sa...

Hm...intressant tanke, det där med växthuseffekten...
Det kan man ju verkligen undra hur det hade sett ut, utan den!
Hoppas du har en trevlig fredagskväll.
*kram*

dixi sa...

DU! Det är mycket nog!!!*s*

Mildamakter sa...

andromeda: mmm, det är det!

Anonym sa...

Men det är i alla fall rättvist att hela landet ska ha snö... inte bara i detta norrland.