2006-12-05

Tisdag



Idag är det typisk skånsk vinter, regn och blåst, men det var bara att bita ihop och ge sig ut i rusket. Det blev ett par julklappar inköpta i alla fall och jag såg ett par till, som jag bara måste klura lite på, om de verkligen är så bra klappar som jag tyckte när jag stod i affären, innan jag slår till och köper dem.

Just nu så går Il Divo, Christmas Collection för fulla spjäll i datorn, det är verkligen pampig musik och precis lagom julig för min sinnesstämning just nu...

4 kommentarer:

Linda sa...

Den har jag funderat på, skivan alltså!
Är den bra?

Anonym sa...

Jag som inte tänt ljus idag, ska absolut göra till middagen.

Mildamakter sa...

Lindalotta: ja den är bra, pampig och kraftfull. Den har gått nonstop här nu i snart två timmar, och det är få skivor (och framför allt få julskivor) som jag står ut med att höra så länge :o)

anne-maj: ja gör det, det är bara sååå mysigt :o)

Strumpstickan sa...

De är snygga att titta på också:)

Här regnar också för fullt!