2006-12-22

Jul

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

God Jul till dig med. Det kommer ett julkort på min blogg inom kort.

Tack för din vänliga kommentar hos mig, mycket uppskattat. Roligt att du hittade mig så jag kunde hitta dig.

Mvh
Nathalie

Mildamakter sa...

nathalie: jag mötte en alldeles bedårande liten pudelfröken när jag var och handlade, 6 månader med massor av spring i benen och bus i blicken, och hon hette Sessan...minsann ;o). Jag kom osökt att tänka på dig...*ler*

Linda sa...

Detsamma till dig vännen!
Kram

Tankevågor sa...

Har varit inne och tittat på härliga bilder från Danmark. Blev så sugen på en resa dit.

God Jul!

Mildamakter sa...

Chiastolit:mmm, precis vad jag tänkte när jag såg den. Den såg ut som om den var täckt av mögel, p g a allt regnande den sista tiden.
Välkommen till mig förresten :o)

londongirl: Tack snällla, ja Danmark är härligt, det bara är så. Eftersom vi har så nära dit nu när bron finns, så har vi börjat köra över allt oftare och hittat sånt som vi tidigare bara kört förbi. Jag önskar en riktigt God Jul :o)

Anonym sa...

Nu får jag tid att önska dig en riktigt GOd JUl i förd tomteluvan. Det kan du se på "videobilden" hos mig:-) Kram

Bambi sa...

Ha det så gott, hjärtat!
Kram!