2006-12-17

Det här visste jag inte

9 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jösses.... jag har gjort fel HELA livet!

Morgondimma sa...

Aha, jösses vad smal jag blev helt plötsligt

Tankevågor sa...

TACK! Nu förstår man ju varför det blivit fel hela tiden. :)

Anonym sa...

Flåt, min engelska är lika med en tvååringens.. Kan någon berätta? Fattar bara "wrong"? Det sista att vi måste få ut orden?

Mildamakter sa...

mamsan: jag också. För första gången i mitt liv är jag inte överviktig :o)

morgondimma: visst är det en härlig känsla ;o)

londongirl: ja, varför har vi inte fått reda på detta tidigare? ;O)

anne-maj: det står ungefär så här:
"Så här väger man sig att få det med rättvisa resultatet. Jag fattar inte att jag har gjort det fel i alla dessa år. Vi måste hjälpas åt att sprida (ordet) det"

Anonym sa...

Hihihi den var skojig!

Anonym sa...

Ja klrar man till det så mår man bra!

Anonym sa...

Gillar metoden, problemet är bara att komma ner - och upp - i den där ställningen...med den här kroppen...

Mildamakter sa...

anne-maj: ja, tänk att jag inte kunde räkna ut detta sätt att väga mig på själv :o)

tove: Precis! :o)

marge: jag hade väl kanske inte heller klarat av det nu, men det går ju att öva :o) Välkommen till mig förresten!