2006-12-08

Fredag

Ännu en dag som avslutas med regn och just nu låter det faktiskt som om det åskade...ja jisses - ur led är tiden *skrattar*.

På jobb idag satt vi och pratade semesterplaner och jag fick frågan vad vi ska göra på semestern nästa år.
Ja inte vet jag, det blir väl Österlen som vanligt på de korta semestrarna, sen skulle jag väldigt gärna vilja åka tillbaka till Skottland.
Det är ett land som jag långt ifrån är färdig med känns det som. Där är så vackert och så mycket att se, att det räcker till många semesterresor.
De två veckor som vi tillbringade där i somras gick alldeles för fort för allt vi ville göra, och nu har de ju (guskelov) lagt ner färjelinjen mellan Göteborg - England, så nu slipper jag åtminstone att åka båt dit...*ler*

Äntligen fredag förresten!
Det har inte hänt så mycket idag, har cyklat 12 km, tränat på gymet och sen bara varit och handlat, så det blev inga julklappsinköp idag heller, men det ÄR ju långt till jul...väl? ;o)

5 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Nä... det är inte långt till jul!!

Jag är så alldeles vansinnigt duktig så jag har bara en PLANERAD julklapp kvar. *skryter*

Mildamakter sa...

mamsan: näää, du har (väl) rätt. Jag har tillbringat kvällen med att göra en lista över julklappsinköpen och i morgon är det banne mig vi som ska damsuga Malmö på julklappar. Jag SKA bli klar med dem i morgon. Jisses så skönt det hade varit att vara klar med dem två veckor före jul. Tack Mamsan ;O)

Vi på Kantarellen sa...

Har man bara en lista, går det skitsnabbt. Ut och in i butiker och efter ett par timmar har man så mycket påsar så man kroknar under bördan.

Linda sa...

Försökte kommentera igår, men kom inte in :(
Hoppas det blev full pott idag i Malmö?! Eller, hur gick det?

Jag har bara köpt en... Men jag är ledig tre dagar innan jul, så då, om inte förr är det min tur...

Mildamakter sa...

mamsan: NU är det klart, två kvar som kommer att inköpas i nästa vecka. Jag har aldrig blivit klar med klapparna så här tidigt tidigare...*jublar*

lindalotta: två saknas, och sen blir det kanske nån liten strögrej mer att köpa, men det stora tunga är klart *jippie* :o)
Tre dagar är en ocean av tid, om man bara vet vad man ska köpa... :o)