2005-11-29

Morgonpigg

...njaaa, kanske inte precis, men jag har en tid på sjukhuset 08.30, så det gällde att pallra sig upp i tid, och här sitter jag nu.
Nyduschad, nyfönad och t o m med ett nymålat ansikte..inte klokt så redig jag är :o)

Vid lunchtid så kör Darling och jag över bron till Danmark och införskaffar lite flytande varor och äter lunch.

Danmark i jultid är inte helt fel...ja Danmark är inte helt fel nån tid på året vid närmare eftertanke.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här, måste hoppa på cykeln och trampa till sjuka huset...

3 kommentarer:

Malin sa...

Eftersom jag ständigt läser din blogg har jag nu länkat dig och hoppas att det är ok.

Mildamakter sa...

Jamen...nämen...*alldeles rörd*...det är väl klart att det är OK töööös...*ler saligt*...jag har blivit länkad...tänka sig :o)

Mildamakter sa...

Samarina: Tack - ja det var en mysig dag. Öresundsbron är banne mig bland det bästa som hänt Malmö :o)