2005-11-28

Julklappshandel

Gav mig iväg till gymet redan 08.45 och var följdaktligen tränad, bastad och klar innan lunch, så jag bestämde mig för att börja köpa julklappar.

Det är då sannerligen inte likt mig att vara ute i så god tid, men i år tänkte jag försöka undvika den värsta stressen och de värsta folkhoparna.

Jag kom inte på förrän jag kom ut på stan att julklappslistan, låg kvar hemma, så jag fick improvisera lite, men det blev i alla fall två julklappar till mina föräldrar, och det bästa av allt är att jag känner mig så jädrans duktig som har kommit igång redan :o).

När jag cyklade hem, blev jag så sjukligt sugen på de där julskumstomtarna som alla bloggar om, och det var attans så nära att jag stannade och köpte en påse, men jag besinnade mig och åkte hem och åt riktig, lagad lunch istället...och polerade glorian så att den lyste ordentligt :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kallar jag karaktär.... =o)