2005-11-27

Ebba von Sydow...

har jag mest skrattat åt tidigare, men jag håller för en gång skull med henne i det som hon skriver i dagens Kvällsposten

"Ingen har väl missat Stellahysterin. Och ingen har väl missat alla stackare på stan som nu stolt visar upp sina Stelladesignade stuprörsjeans, som korvar sig runt vristerna och inte alls är speciellt smickrande på normalkurviga former (tack för den Stella).
Så snälla, tänk på en sak innan du klämmer in dig i dina Stellaplagg, bara för att det är Stella McCartney för H&M behöver det inte vara fantastiskt snyggt okej?"

Ett ord i rättan tid tycker jag, som inte alls begriper mig på den masshysteri som dessa trasor orsakade...*flinar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ebba von Sydow är ingen favorit, men nu klättrade hon raskt upp många pinnhål på min stege iaf. Håller också med henne till 200% och flinar ikapp med dig!
/M