2005-11-30

Jul, jul, strålande jul

Jag hittade nedanstående lista hos http://livetpaasen.webblogg.se/, och eftersom jag är listoman (bland mycket annat) så kunde jag inte låta bli att kopiera den :o)

Jul, jul, strålande jul!

1. Vilken är din favorit bland julsångerna? Adams julsång...tror jag

2. Sänder du många julkort, alltså riktiga? Njae..det blir nog flest cyberkort och SMS och kanske 10 - 15 snailcard

3. Plastgran eller äkta vara? Ingetdera, Darling är allergisk mot gran och jag tål inte plastgranar (men är EJ allergisk *s*)

4. Vilken är din favorit bland juldekorationerna, gran, bock, tomte, strumpa osv.? Det är nog de porslinstomtar jag gjorde när jag höll på med porslinsmålning

5. Vem är din favorit bland tv:s julvärdar? Ingen aning - jag tittar aldrig på tv på julafton

1 kommentar:

Malin sa...

1. Tipp tapp tror jag..
2. Nix, bara till min släkt i England
3. Äkta vara men en ytterst liten i år då lilleman har upptäckarglädje som heter duga.
4. Gran
5. Arne W absolut. Påminner mig om barndomen