2005-11-20

Film

Är jag då den enda i hela världen som har svårt för det här med filmer?

Vi gick inom vår närmaste videouthyrare när vi gick hem från stan,men där fanns nästan mer godis än film nuförtiden, och filmerna stod visserligen ordnade efter typ...action, barn, thriller osv, men sen var det en enda zooröra.

Dessutom så visades en tecknad film på de monitorer som var igång, och volymen på var inte anspassad efter mina medelålders öron, så jag kunde inte koncentrera mig nog för att bestämma mig vilken film jag ville se.

Jag tror att jag saknar den där filmgenen som alla andra tycks ha, jag har väldigt sällan tålamod att se en hel film och blir vääääldigt lätt uttråkad.

Film är lite som mikromat tycker jag, det känns färdigtuggat redan från början - tacka vet jag böcker :o)

Inga kommentarer: