2005-11-28

Min dagliga blogg

...giv mig idag, eller hur det nu stod skrivet...

Jag inser att jag helt klart börjar bli beroende av att läsa bloggar, jag har delat in dem i dagliga bloggar, familjebloggar, hobbybloggar, flärdbloggar osv, och ska jag gå igenom dem alla, ja det tar tid...men det är ju så förbålt roligt, så det FÅR ta den tid det tar.

Tid har jag ju relativt gott om nu, när jag går hemma, det blir väl värre när jag börjar jobba igen, men den tiden den sorgen.

Jag är även med på några maillistor, men mängden mail har reducerats väsentligt, från att ha varit som mest kanske 200 - 300 mail/dag, är det idag nere i kanske 75 -100, om än så mycket förresten, och det känns som om bloggandet är på väg att ta över maillistorna lite, inte bara hos mig utan även hos andra som jag har pratat med...

5 kommentarer:

Malin sa...

Det blir som ett gift.... en drog... ett beroende...

Som tur är inget att oroa sig för... Sunt beroende...

Anonym sa...

Kan bara hålla med Malin- det är som ett gift! Kul att läsa om hur du har sorterat upp dina bloggar. Själv har jag mina uppdelade i älskling- favorit- bubblare och kommenteradehögar. :)

Anonym sa...

Jag har skrivit ett inlägg om just hur man sorterar upp sina favoritbloggar. Fick idén av dig!! :)

Anonym sa...

Vi är ju helt körda, hur i all sin någokan man bli neroende av att blogga? Jag ställer mig frågande till detta mysterium...

Anonym sa...

Och det där med att stava är tydligen ett kapitel för sig själv. :)