2009-02-03

Tisdag 3/2



Jag skickade en utmaning till Anna som hon antog och jag fick en utmaning i retur, och eftersom jag inte är den som är den, så kommer mina svar här:

Roligaste minne:
Det är nog första egna utlandsresan med min kusin, jag var 16 år och hon 19 år. Vi åkte till Rhodos och med dagens mått mätt så var det en väääldigt oskyldig resa, men jisses så roligt vi hade.

Favoritmat
Fisk och skaldjur, helt klart

Favoritfilm
Jag har ingen favoritfilm. Jag tittar på dem och glömmer dem nästan lika fort

Favoritbok
En bok som jag skrattade mig halvt fördärvad när jag läste är Dumskallarnas sammansvärjning av John Kennedy Toole och jag har läst den en gång till och jag skrattade lika mycket då. Hmmm är nog läge att leta reda på den och ge mig på den igen för att se om den fortfarande är lika kul

Favoritfärg
Svart

Mest pinsamma
Det har jag lyckligvis förträngt

Bästa vänner
Darling

Sötaste bebis
Jag tycker att alla bebisar ser likadana ut, mer eller mindre, och alla är bedårande söta...så länge som de är tysta och inte luktar ;o)

Livs största kärlek
Darling, så klart!

1 kommentar:

anna of sweden sa...

Kul! Nu känner jag dig liiite bättre.

Och du - krya på tummen!