2009-02-28

Lördag 28/2



1, Stänger du av mobilen när du sover? Nej

2. Vem såg dig senast naken? Darling

3. Hur såg du ut på högstadiet? Halvlångt hår, stora glasögon, utställda jeans, platåskor *ryser*

4. Hur kommer du att se ut om tjugo år? Ganska lik min mamma gissar jag

5. Hur var du på dagis? Jag gick inte på dagis

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Glad, noggrann, förhoppningsvis hjälpsam

7. Har du celluliter: jadå...nån som vill köpa? ;O)

8. Biter du på naglarna? Nej

9. Har du något handikapp: handikapp och handikapp...jag är gräsligt närsynt och dessutom stress/ljudkänslig efter att ha gått in i väggen två ggr, men för övrigt fattas inga större fel

10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej, inte överdrivet. Jag är av den bestämda uppfattningen att man kan drabbas av värre saker här i livet

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? OM nu gud finns, så tror jag att h*n är könlös

12. Svär du? Det händer, men jag försöker att låta bli. Tycker att det låter riktigt illa om jag ska vara ärlig

13. Är du trevlig mot Jehovas vittne? Samvetsfråga...låt mig säga så här; låter de mig vara ifred så låter jag dem vara ifred

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Eh...?

15. Tror du på utomjordingar: gud eller???? ;o)

16. Om du var tvungen att välja en maträtt du var tvungen att äta varje dag resten av livet, vad väljer du då?...*funderar* det blir nog potatis. Det går att variera så mycket att man förhoppningsvis inte kommer att trötta på det

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Inälvsmat, ärtsoppa, bruna bönor, smörgåstårta

18. Har du blivit arresterad? Näe

19. Ljuger du ibland? Händer väl, men försöker låta bli eftersom jag har så dåligt minne att jag glömmer vad jag har sagt

20. Har du kysst en polis? Ja

21. Är du rädd för Securitasvakter? Näe, är de farliga???

22. Har du något att dölja? Inte vad jag vet

23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar

24. Är du/har du varit gift? Ja, jag är väldigt mycket gift, sen 28 år, med samma man dessutom

25. Skulle du gå upp kl tre på natten för att hämta maken från krogen? Kan han ta sig dit kan han även ta sig därifrån

26. Kan du laga cyklar? Tror jag inte...

27. Kan du fixa med bilar? Nä bevare mig väl...

28. Brukar du köra om? Ja -om behov så föreligger

29. Kan du baka bröd? Yep, är det något jag kan baka så är det det!

30. Kan du frosta av en frys? Men käre nån, hur svårt är DET???

31. Vilken tv-serie skulle du helst vilja leva i? Min absoluta favoritserie - Matador

8 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jättekul att läsa!
Och här är en till som har kysst en polis ,-)

Lallis - liv och leverne sa...

Kul läsning:)
Kram Lallis

Monet sa...

Jag har också kysst en polis. Iallafall en blivande. I Brighton 1965, och han hade riktig engelsk polishjälm.

Menar Elisabet sonen sin tro? Eller är det pv som ingår i Ljungbypolisen?

Jag tror att det där kan bli en bloggtävling faktiskt:-)

anna of sweden sa...

:)

Mildamakter sa...

elisabet: välokmmen i gänget ;o)

lallis: *leeer*

monet: Elisabets ex, dvs pappan till den blivande polisen, är polis ;o)

anna: *hehe*

Tankevågor sa...

Rolig läsning. Här är en som aldrig kysst en polis men jag har åkt både båt med en och åkt i en polisbil med några andra.
Men nej....aldrig gjort något brottsligt....måste jag väl tillägga. ;-)

Mildamakter sa...

londongirl: vem vet vad som komma skall? ;o))

Annela sa...

Jag har nåt till dig på min blogg.