2007-01-07

Söndag 7/1



Idag har inte speciellt mycket blivit gjort.

Vi körde hem till svårmor och slängde ut julen till henne. Det har varit lite pipande från hennes håll om att hon var trött att titta på tomtar, men hon ooooorkar inte göra det själv, så för att slippa tjatet var det lika bra att åka dit och få det gjort.

Igår var vi, tillsammans med min bror och svägerska, och såg nyårsrevyn på Arlövsteatern, www.arlovsrevyn.se med bl a Sven Melander och Lotta Engberg. Det blev många glada skratt från oss alla i den fullsatta lilla teatern, och vi fyra bestämde oss på stående fot, att vi skulle gå dit även nästa år.

Nu blir det badkaret för min del, tillsammans med en bra bok. Det är arbetsdag i morgon, och eftersom jag inte har jobbat sen den 15/12 så kommer det nog att bli segt att gå upp när klockan ringer 05.15

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men så skönt med den långa ledigheten! Du sprätter nog upp pigg som bara den i morgon bitti!

Linda sa...

Arlövsrevyn fick ju jättebra kritik!! Vad roligt att ni har varit där.

Åh, ett bad och en bok, det låter som en perfekt avslutning på semestern.
Du är i gott sällskap imorgon bitti, det är många som ska igång imorgon.

Mildamakter sa...

klimakteriehäxan: näe, det gjorde jag inte, men jag KOM upp ;o)

lindalotta: ja bad och bok är bra mot det mesta ;o)