2007-01-12

Fredag 12/1

Idag har jag inte gjort många knop.

Det var lite halvrörigt på jobb och precis när jag skulle gå hem, så ringde telefonen och så blev jag fast 30 min längre än jag hade räknat med.

Jag hade tänkt mig att gå lite på stan efter jobb och kanske handla nåt riktigt onödigt, nån kräm jag apselut inte kunde leva utan eller nåt annat mojs, men jag kunde inte uppbringa ens så mycket energi...och då är jag TRÖTT!

Jag tog mig raka vägen hem och gjorde rakt upp och ner ingenting tills Darling kom hem.
Helst av allt hade jag velat lägga mig i ett varmt bad nu, men vi har lovat att åka till ett vernissage (eller vad det är) som våra vänners dotter ska ha ikväll, men det blir ett kort besök det, för min vidbrända hjärna klarar inte av så mycket mer idag...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland blir det man tänkt sig.. det var för mig i går..orkade inte mer. Idag hade jag tänkt gå på byn men hade inte lust. I morrn ska det bli andra bullar och då det är ljusare därute! Meeeen vi har SNÖ! Smaka på det du *s*

Mildamakter sa...

anne-maj: snön får du allt se till att behålla uppe hos dig, jag vill då rakt inte ha ner den till oss ;o)

Linda sa...

Milda: jag vill ha snö!!

Det låter som min torsdag...
Nu är det fredagkväll snart och vi (du och jag) varvar ner, tar hand om oss och sover mycket. Det här blir en ta-igen-sig-helg.
Var rädd om dig vännen.
Kram

Anonym sa...

Usch- det värsta som finns är när det ringer precis innan man ska gå hem. På ett jobb jag hade för ngt år sen, svarade vi i varandras telefoner om det ringde precis när vi var på väg hem. Fult men, vad sjutton man vill ju inte blir fast på jobbet.

Hoppas vernissaget var trevligt!

Mildamakter sa...

lindalotta: ja det bestämmer vi att vi gör! Jag ska bara köpa ull i morgon och inte göra ett duggandes dugg mer...*kram*

mocca: jamen DET var ju ett bra tips - det ska jag införa direkt på måndag :o)
Vernissaget var kul, och gick föredömligt fort *me like* ;o)

Anonym sa...

Jag älskar dina bilder!!

Anonym sa...

Jag förstår att det är Du på bilden!

Hoppas vernissagen var trevlig i alla fall. Vad kikade Ni på?

Mildamakter sa...

annela: ja, de är småtrevliga, men det är inte jag som har gjort dem. De är sk tubes till programmet PSP

inga: nja inte riktigt, men vissa liheter finns det onekligen *ler*
Vernissagen var ingen vernissage när allt kom omkring. Det var visning av projekt som studenterna vid Malmö högskolas linje (heter det så månne?) Arkitektur, Visualisering & Kommunikation hade gjort under hösten och det var riktigt kul att se vad de hade åstadkommit