2008-09-10

Onsdag 10/9



Är du det minsta intresserad av din kropp och dess välmåeende och vad du själv kan göra för att du ska må bättre, så kan jag rekommendera Helena Nybloms bok Supermat.

Hon är läkare och skriver på ett sätt så att även vi vanliga dödliga förstår vad hon menar och vad hon vill förmedla till oss.

Jag har inte läst färdigt den, men har redan fått många aha-upplevelser och jag kommer def att ändra vissa delar av vår mathållning...eller rättare sagt Darlings mathållning eftersom jag ju går på pulver...men när jag får börja äta igen så kommer den här boken att spela stor roll i vad vi äter, det är då ett som är säkert.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag hade tyckt att det varit skönare om någon kom och lagade maten till mig. Speciellt nu eftersom jag mår som en hossa....
:(
Ha en bra helg!

Anonym sa...

Den är bra!