2008-09-29

Måndag 29/9

Idag var jag ute i god tid till ett avtalat möte, och gick in på Åhléns för att fördriva tiden, och kan man tänka sig, det var bokrea där.

Nu är det ju så, att jag/vi absolut inte behöver en endaste bok till i vårt hem, bokhyllorna bågnar redan, och vad vi def inte behöver mer av så är det kokböcker...speciellt inte nu när jag inte får äta någonting ö h t, men av någon underlig anledning så fanns de här tre böckerna i min påse när jag hade betalt och gått ut därifrån.

Som det kan bli!

6 kommentarer:

Hedgren sa...

Åh, Rosendals trädgårdscafé är så underbar.!

Linda sa...

Böcker och gran, det är livsfarligt :)

Anonym sa...

Om du skulle vilja så har jag några bra länkar till några hiiimla bra sidor som du kan få av mig!

Jättefina sidor, jättefina böcker, massor av inspiration.

Och.. glöm för all del inte: ju mer du köper desto närmare att bli miljonär blir jag och när jag blir miljonär kan jag ju renovera upp Queen II ordentligt och fort :-)
.
PS
*och förklaring till miljonärsskapet finns i vissa gamla nyliga mail på ett visst ställe om du vara oförstående *så ovanligt då.. NOT* till det påståendet.
.

Mildamakter sa...

hedgren: jag har inte varit där...än! ;o)

linda: mmm, borde dödskallemärkas! ;O)

tq: kryp tillbaka under stenen, där finns plats! *puss* ;o)

Hedgren sa...

Jag menar boken!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Finns plats under stenen.. ???
OMÖJLIGT.. !!!
Där är fullt av galn.... ehh.. vänta lite nu. Jag har inte klippt däruppe på länge och du sa liksom inte "OM det finns plats" utan ATT.... Myteri.. !!???
.
Du.. har inte tid mer.. måste kolla en grej......

.