2007-03-14

Onsdag 14/3


Årets första påskliljor

6 kommentarer:

Anne-Maj sa...

Geggan på stallbacken är ett vårtecken sa vaktmästaren till mig för någon timma sen:-)

Mildamakter sa...

anne-maj: alla vårtecken mottages tacksamt ;o)

Klimakteriehäxan sa...

Hej! Ja visst är det härligt när vårblommorna slår ut! Såg riktigt många snödroppar i dag, faktiskt. Men jag har ett ärende: Du har en utmaning att hämta hos mig! Väl bekomme!

andromeda sa...

härligt !

londongirl sa...

Härligt! Man blir ju så glad när man ser dem stå där och lysa som solen! :D

Inga M sa...

Oj, så kul att se! Lyckliga Du som redan har egna blommor på gång. Här sticker de bara upp några centimeter grönt än. Jag fuskar och köper för att sätta i krukor istället. Kan inte vänta!

På våren skulle jag verkligen vilja bo längre söder ut, annars är Värmland helt ok.