2006-11-16

Long time no seeing...


Jag har lidit av svårartad bloggtorka och har helt enkelt inte fått till en endaste blogg på evigheter, men det innebär inte att jag inte har läst alla mina favoritbloggar ändå.
Det har dock varit svårt att lämna kommentarer stundtals, så det har nog verkar som om jag har försvunnit från bloggvärlden helt och hållet...

Det har inte hänt så mycket i mitt liv.

Jag har börjat jobba 50% och det tar mycket mer energi än jag någonsin kunde tro, men skam den som ger sig, jag har gett mig 17 på att jag ska vinna över den här förbenade utmattningsdeppen, så det gäller att inte ge upp.

Detta har gjort att när jag väl kommer hem från jobb, så har jag i de flesta fall varit så trött, att jag har sovit i ett par timmar, ja nästan ända fram till Darling kommer hem från sitt jobb faktiskt, och sen har kvällen runnit iväg utan bloggskrivande.

Jag har fått en ny kamera, en Canon Ixus 60, som jag knappt har hunnit bekanta mig med, men förhoppningsvis så kommer det att bli fint väder till helgen så att vi kan gå ut i skogen och jag kan få testa min nya lilla sötnos...*ler*

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

Jättekul att se dig igen *S*
Slänger iväg en kram , bara sådär!

Anonym sa...

Man måste få ta en paus ibland. Inte fel att välja att sova i st f att blogga! Lycka till med kameran!

Anonym sa...

Hej!
Jaa ibland har man torka eller tar allting så mycket. samma här, försöker bli frisk. Men du har en 60! Den är underbar! jag fick låna av kompisen när ja gfor till Nepal. Hemma har vi en 400 och den kändes lite tjock! Kan du inte ta bilder därute och visa på bloggen?
Kramar till dig i massor!

Mildamakter sa...

morgondimma: tack snälla *ler glatt*

klimakteriehäxan: tack så mycket. Det ska bli kul att lära sig en ny kamera...och sova, det är gott det ;o)

anna-maj: tack vännen. Jag är så glad för min kamera så du kan inte tro, men det har ju varit sk-tväder sen jag fick den så jag har inte fått något riktigt tillfälle att få komma ut i naturen och testa den. Skönt att du är hemma förresten, det har varit tomt utan dig i bloggvärlden ;o)

Bambi sa...

Skönt att se dig igen! *ler* Kan du inte visa oss lite mer bilder från Skottland? Verkar så jätte vackert... *nyfiken*