2006-11-22

Äntligen...

har en av mina absoluta favoritförfattare kommit ut med en ny kokbok.

Jag talar om Anna Bergenström och hennes nya bok Under valnötsträdet
http://www.bokus.com/b/9197627909.html?pt=search_result

Jag har alla Annas böcker och jag läser dem som om de vore romaner och jag har lagat massor av mat efter hennes recept och det blir alltid lika bra.

Har du inte provat hennes recept så är det banne mig på tiden, och har du provat dem, ja då vet du precis vad jag talar om :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bara EN. då ska jag titta i den och hämta inspiration till middagen i morrn. Idag blir det lasagna...

Anonym sa...

Den nya måste jag titta på, verkar intressant.

Mildamakter sa...

Hannele: Jag har inte fått den än, har bara bläddrat i den i affären, men den ser lika bra ut som hennes övriga böcker.Välkommen hit förresten :o)

Anonym sa...

Åh, jag har två av hennes böcker och de är underbara... måste skaffa hennes andra böcker som jag inte har.

Och det är betydligt billigare att notera vad önskeboken heter på bokaffären och sedan köpa den via nätet. Så gör jag alltid nu.

Mildamakter sa...

nina: har du läst hennes bok om örter, "Annas örtagård"? Den var min bibel mer eller mindre när vi hade trädgård och jag odlade kryddor och örter.