2006-10-22

Ännu en lista


Följande lista hittade jag på en blogg, men jag har skam till sägandes glömt var det var...*skäms*

Namn: Milda Makter
Kön: Kvinna
Ålder: 47
Längd: 160 cm
Smeknamn: Många, beroende på person och tillfälle ;o)
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Mörkgröna

Har du någonsin:

Ätit sushi: Ja, mums :o)
Varit ihop med någon som varit otrogen: *funderar*...ja kanske i tidernas begynnelse
Klättrat på berg: Näe, bevare mig väl...*ryyyser*
Sett vita huset: Yep, och jag blev bara sååå besviken. Det såg mycket mindre ut än vad jag hade föreställt mig det

Antingen eller:

Kallt eller varmt: varmt
Spets eller satin: är inte förtjust i någotdera
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Är inte någon älskare av varken regn eller snö, men måste jag välja blir det regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Tycker om båda
Matte eller engelska: Engelska, jag har aldrig gillat siffror, har helt enkelt inte de hjärncellerna och det tänket

Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja, det hoppas jag ;o)
Vad tittar du på hos en man: Ögon, händer och tänder

Inom de senaste 48 timmarna:

Kramat någon: Ja
Kommit sams med dina föräldrar: Vi är inte ovänner
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:

Ge kramar: ja
Ge massage: Ja
Gå promenader i regnet: Jadå, är jag bara klädd för det så är det inga problem

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Var fullt upptagen med att försöka hitta alla de bitar av mig själv som gick i kras när jag gick in i den så berömda väggen på vårkanten
Svär du för mycket: Ibland blir det nog lite väl mycket svordomar, men jag försöker att låta bli att svära eftersom jag tycker att det låter så illa
När duschade du senast: i morse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Jeansblå
Vilken låt lyssnar du på just nu: Lyssnar sällan på musik, behöver tystnaden
Vad är bredvid dig just nu: En förteckning över vin vi ska prova f f g
Saker på skrivbordet? En stor syltburk med mynt, en mugg med pennor i, batteriladdare, laddare till våra mobiler
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Jag har min dator på ett datorbord och inget skrivbord
Vad var det sista du åt: det sista hoppas jag sannerligen inte att det är, men det SENASTE jag åt var kokt ägg :o)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: maken
Har du en lavalampa: Nej, bevare mig väl...*ryyser*
Hur är vädret just nu: Det är mörkt ute, men jag antar att det är höstväder
Vad gjorde du igår kväll: Var på middag i Sundsvall
Vem pratade du senast med på telefon: Maken
Vad gör dig glad: När vi kommer ner till Österlen och jag känner att jag kan koppla av
Vart skulle du vilja du åka: Jag har fnattat runt så mycket på sistone att jag är fullt nöjd med att få stanna hemma ett tag
Vill du ha barn: Näe, varför i hela friden skulle jag vilja ha det?
Vad ska dom heta: Det är ju som sagt var inte aktuellt, så jag vet inte...men jag hoppas att OM det hade varit aktuellt, att jag hade haft förstånd att inte döpa de stackars barnen till något som de kommer att skämmas över att heta :oD

Inga kommentarer: